استخدام معاونت مالی(مدیر مالی)،مدیر اداری و داخلی،کارشناس برنامه ریزی تولید

یک شرکت معتبر جهت تکمیل کادر خود در استان تهران از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید.

عنوان شغلی شرایط احراز مزایا
معاونت مالی/ مدیر مالی
  • جنسیت: آقا، خانم
  • نوع همکاری: تمام وقت
  • حداقل مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد مدیریت مالی، حسابداری
  • محدوده سنی ۴۰ الی۵۵ سال و سابقه کاری ۱۵ سال به بالا
  • اهم وظایف و مسئولیت ها: تهیه و تدوین دستورالعملهای مالی و طراحی فرمهای رایج مالی
  • تشخیص و انتخاب رویه های صحیح ، استاندارد و مناسب حسابداری
  • آشنایی کامل و مهارت در امور بودجه بندی سازمانی
  • اجرا و مشارکت و نظارت بر کلیه امور مالی و حسابداری و استخراج و کنترل نهایی سازمانی
  • تهیه و تدوین گزارشات مدون مالی در درون سازمانی و برون سازمانی
  • روحیه کار اجرائی و تیمی با روابط عمومی بالا
  • تلاش و تحقق خط مشی و اهداف تعیین شده مدیریت عامل و اعضای هیات مدیره
  • بررسی ، مطالعه ، اجرای روشهای قیمت بهای تمام شده محصولات
  • آشنایی کامل و تسلط بر نرم افزارهای مالی رایج
  • اجرا و مشارکت و نظارت بر کلیه امورات مالی و حسابداری و استخراج و کنترل نهایی صورتها و گزارشات مالی در مقاطع مختلف و ارائه بازخورد مناسب به مدیریت کلان سازمان
  • حقوق توافقی
  • سایر مزایا
مدیر اداری و داخلی
  • جنسیت: آقا، خانم
  • نوع همکاری: تمام وقت
  • حداقل مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد مدیریت، مدیریت اداری، روانشناسی صنعتی و سازمانی
  • محدوده سنی ۴۰ الی۵۵ سال و سابقه کاری ۱۵ سال
  • روابط عمومی بسیار بالا
  • توانائی حل مسئله و تعارضات سازمانی
  • آشنائی با نیاز سنجی های سازمانی و آموزشی
  • توانایی تحلیل روانی سازمان
  • توانائی و آشنائی کامل با فرآیندهای ارزیابی و تحلیل عملکرد
  • تسلط کامل بر قوانین کار ، تامین اجتماعی ، روابط کار
  • تسلط بر فرآیندهای کامل اداری ، کارگزینی ، پرسنلی
  • پیگیر ، متعهد به انجام امور محوله
  • توانایی مدیریت پرسنل تحت امر در سازمان
  • دارای روحیه کار تیمی در سطح سازمان
  • آشنایی کامل با اتوماسیون های اداری
  • آشنایی کامل با نظام ۵S و طرح طبقه بندی مشاغل
  • حقوق توافقی
  • سایر مزایا
کارشناس برنامه ریزی تولید
  • جنسیت: آقا، خانم
  • نوع همکاری: تمام وقت
  • حداقل مدرک تحصیلی کارشناسی مهندسی صنایع/مدیریت صنعتی
  • حداکثر سن ۳۵ سال و حداقل ۳ سال سابقه کاری مرتبط
  • مسلط به اکسل پیشرفته
  • مهارت کار با نرم افزار Access و Ms project
  • مهارت کار با نرم افزار همکاران سیستم
  • تجربه فعالیت در واحد برنامه ریزی و کنترل تولید، برنامه ریزی و کنترل موجودی و مصرف، انجام فرآِیند کارسنجی و زمانسنجی
  • بیمه تامین اجتماعی و تکمیلی
  • سرویس ایاب و ذهاب

 

از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را با ذکر عنوان شغلی در قسمت Subject به ایمیل زیر ارسال نمایند.
ذکر عنوان شغلی در subject الزامی می باشد

اطلاعات تماس

آدرس محل فعالیت: کیلومتر ۳۵ بزرگراه خلیج فارس، شهرک صنعتی شمس آباد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *