انواع خدمات حسابداری و حسابرسی در تحلیلگران داده ارقام

چه خدماتی ارائه می دهیم؟

با بهره مندی از کادری مجرب به شرکت های خدماتی  ، شرکتهای تولیدی ، شرکت های پیمانکاری ، شرکتهای صنعتی ، شرکتهای بازرگانی و فروشگاه های بزرگ انواع خدمات مالی ، خدمات مالیاتی ، خدمات بیمه ای و خدمات حسابرسی را به شرح زیر ارائه دهیم:

انواع خدمات حسابداری

۱- ارائه خدمات مالیاتی

خدماتمان   در امور مالیاتی به شرح زیر است :

– تهیه و تنظیم اظهارنامه مالیاتی – تحریر دفاتر قانونی
– ثبت نام، تنظیم اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده
– دریافت گواهینامه ارزش افزوده
– مشاوره مالیاتی در خصوص مالیات عملکرد شرکتها، مالیات تکلیفی، ارزش افزوده
– تنظیم گزارشات فصلی (خرید و فروش) ماده ۱۶۹ مکرر مالیاتهای مستقیم
– تنظیم گزارش مالیات حقوق پرسنل
– تهیه و تنظیم صورت معاملات فصلی و ارسال آن در سامانه سازمان امور مالیاتی کشور
– تهیه و تنظیم اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده و ثبت آن در سامانه اداره مالیات بر ارزش افزوده
– تحریر دفاتر قانونی شامل دفتر روزنامه و کل و همچنین دفاتر درآمد و هزینه
– تهیه و تنظیم اظهارنامه عملکرد و ارسال آن در سامانه سازمان امور مالیاتی کشور
– شرکت در دفاعیات مالیاتی و پیگیری پرونده های مالیاتی

شرکت حسابداری محاسبان تلاشگر خبره استخدام حسابداری انواع خدمات حسابداری خدمات حسابرسی

 

۲-  خدمات حسابداری و مالی

 

-انجام کلیه امور حسابداری شرکت های بازرگانی ، شرکت های پیمانکاری ، شرکت های تولیدی و صنعتی و فروشگاه ها
– استقرار نماینده و کادر حسابداری در سطوح مختلف بر حسب نیاز شرکت به صورت پاره وقت و تمام وقت و پروژه ای
– نظارت بر واحد مالی جهت کنترل اسناد حسابداری
– ساماندهی و به روز رسانی حسابهای معوق
– تهیه ، نصب ، راه اندازی و پشتیبانی فنی انواع نرم افزارهای حسابداری و شبکه
– پیاده سازی سیستم های اطلاعاتی
– بستن حساب ها و تهیه صورت های مالی
– ثبت اسناد و مدارک حسابداری بصورت سیستمی و مکانیزه و همچنین بایگانی اسناد حسابداری
– تهیه گزارشات مالی میان دوره و سالیانه و تهیه صورتهای مالی
– نظارت و کنترل حسابها بصورت مداوم

شرکت حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

۳-  مشاوره کلیه خدمات حسابرسی

 

– مشاوره حسابرسی صورتهای مالی
– مشاوره حسابرسی داخلی
– بررسی اجمالی صورتهای مالی
– مشاوره حسابرسی مالیاتی
–  همکاری با موسسات حسابرسی بمنظور تهیه گزارشهای حسابرسی صورتهای مالی شرکتها به بانک ها جهت دریافت وام و تسهیلات بانکی و ارائه به سازمان امور مالیاتی

 

 

 

۴-  خدمات اداری و پرسنلی

 

– انجام امور کارگزینی و استخدامی
– تنظیم و انعقاد قراردادهای کار مدت معین کارکنان ، قراردادهای آزمایشی، قراردادهای تمدیدی، قراردادهای تجدیدی، قراردادهای مشاوره، انتقال، جابجایی، خاتمه خدمت کارکنان و سایر موارد مشابه طبق ضوابط و دستورالعملهای وزارت کار
– تهیه پرونده پرسنلی به صورت دستی و مکانیزه و نگهداری امن و محرمانه از محتویات آن.
– ثبت نام بیمه ای افراد ، تهیه و ارسال لیست بیمه تامین اجتماعی
– ثبت ، تهیه و تنظیم کارکرد کارکنان و ثبت مرخصی ها و غیبت های روزانه و ساعتی کارکنان، ماموریت، اضافه کاری، شب کاری، نوبت کاری، جمعه کاری و سایر موارد قانونی
– نصب ، راه اندازی و پشتیبانی انواع دستگاه های ساعت زنی و ورود و خروج کارکنان
– تهیه لیست های حقوق و مزایای کارکنان، تهیه لیست های بیمه ای و پرداخت حقوق و مزایای ماهیانه کارکنان و تهیه و توزیع فیش حقوق به نیابت از کارفرما.
– انجام امور مربوط به صدور و تمدید دفترچه های درمانی تامین اجتماعی